reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Mlynarčíková

Mária Mlynarčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nepokojná duša, stále v pohybe Zoznam autorových rubrík:  FotografieCestovanieO jazykuSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

V krajine úsmevov, časť druhá

Mária Mlynarčíková

V krajine úsmevov, časť druhá

Prvou vecou, na ktorú si človek zo západnej civilizácie musí v Thajsku zvyknúť, sú čudesné pravidlá cestnej premávky. Až by som bola náchylná povedať, že nie sú žiadne, keďže aj červená na semafore, zdá sa, má čisto dekoratívnu funkciu.

  • 21. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 206x
  • 3
V krajine úsmevov

Mária Mlynarčíková

V krajine úsmevov

Tajomná sila ma stále ťahá na nové miesta, poznávať nepoznané. Neposedím a neposedím. A hoci aj v Európe sú miesta, kde moja noha ešte nevkročila a miesta, na ktoré sa rada vraciam, predsa len ma Európa už až tak neláka. Moja túlavá duša sa zamilovala do Ázie.

  • 21. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 232x
  • 9
Pestúnka, nočný strážnik a Slovensko

Mária Mlynarčíková

Pestúnka, nočný strážnik a Slovensko

Kedysi dávno som sa v rámci „Dejín ekonomických teórií“ učila, že zhruba sa dá systém štátneho zasahovania do života ľudí kategorizovať ako „pestúnka“ – postará sa za občana o všetko a „nočný strážnik“ ktorý sa stará čo najmenej. Neviem, kam zaradiť Slovensko. Chýba mi kategória „šikanovateľ“. (Nenapadá mi slušný výraz, ktorý by realitu vystihol)

  • 14. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 409x
  • 1
Čo sa dá prepašovať do lietadla

Mária Mlynarčíková

Čo sa dá prepašovať do lietadla

Je to už takmer rok, čo platia nové bezpečnostné predpisy v leteckej preprave. Stanovujú, čo si môže pasažier so sebou vziať na palubu lietadla. Príde na bezpečnostnú kontrolu a tam mu zabavia parfum, fľašu s vodou, zubnú pastu v tube, krém a všetko, čo by mohlo pripomínať tekutinu. Teda, pokiaľ nádobka, v ktorej sa tekutina nachádza nepresahuje objem 100 ml, vtedy ju bezpečnostní pracovníci zabalia do priehľadného igelitového vrecúška, čím zásadne zvýšia bezpečnosť pasažierov a môžete si ju ponechať.

  • 13. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 520x
  • 47
Ja už toho mám fakt dosť!

Mária Mlynarčíková

Ja už toho mám fakt dosť!

Všetko sa to začalo tak jednoducho. Mama bude mať šesťdesiatku a keďže už dávno snívala o novej kuchyni, rozhodli sme sa s bratom, že jej tento sen splníme. Naivne som si myslela, že obnova maličkej panelákovej kuchyne nemôže byť problémom. Veď treba len zhodiť a nahodiť pás kachličiek a vymaľovať.

  • 8. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 460x
  • 12
reklama
Nie som Majka!

Mária Mlynarčíková

Nie som Majka!

„Keby som bol žena menom Mária a niekto ma nazval „Maja“, tak ho poprosím, aby ma už tak nevolal. Aspoň „Majka“…“

  • 8. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 932x
  • 21
Stockholm i mitt hjärta - Štokholm v mojom srdci

Mária Mlynarčíková

Stockholm i mitt hjärta - Štokholm v mojom srdci

Musím povedať, že Odin, Thor a spol. ma asi majú v láske, lebo vždy keď sa zatúlam do "Benátok severu" prichystajú mi severskí bohovia nádherné počasie. Je síce pravda, že mi raz v januári takmer odmrzla hlava, ale to som si na vine sama, kto sa vyberie v zime na sever bez čiapky ...

  • 6. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 571x
  • 6
Zasľúbená zem?

Mária Mlynarčíková

Zasľúbená zem?

Po niečo vyše roku svojpomocného štúdia švédčiny nastal 16. júla konečne deň D, a ja som sa opäť vybrala ďalekú cestu na sever.

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 554x
  • 9
Nedeľný obed alebo operácia Púštna búrka

Mária Mlynarčíková

Nedeľný obed alebo operácia Púštna búrka

Nesmierne rada hostím v nedeľu na obed celú svoju rodinku. Nevarím často, a tak sa mi táto aktivita ešte nestihla zunovať. Okrem toho si vždy vymyslím nejaké „prefíkané“ menu, pozostávajúce aspoň zo štyroch chodov a zo zásady sa vyhýbam tradičným slovenským pokrmom ako vyprážané čokoľvek so zemiakmi a podobne. A tam je pes zakopaný.

  • 31. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 193x
  • 6
Život z kufra

Mária Mlynarčíková

Život z kufra

V angličtine je jedno múdre príslovie – be careful what you wish for, it may come true – buď opatrný, čo si želáš, mohlo by sa ti to splniť.

  • 26. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 825x
  • 11
reklama
Jeseň

Mária Mlynarčíková

Jeseň

Dnes je nádherný jesenný deň. Ako vyšívaný. Sychravý, studený a smutný.

  • 21. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 557x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu